Thursday, September 29, 2005

 

Instruccions / Instrucciones

Instruccions

Blog Estatut 05 està composat pels 227 articles més les Disposicions Adicionals que formen el nou Estatut. A cada un d'ells es pot opinar deixant un comentari.

A l'hora de deixar un comentari cal tenir en compte:
  • Escriure correctament: això no és un SMS i no és necessari fer servir abreviacions que es fan servir en el mòbils, aquí no es cobra per escriure més de 150 caràcters.
  • NO ESCRIURE TOT EN MAJÚSUCULES perquè no cal cridar per que t'entenguem.
  • No insultar ni perdre el respecte als altres. Això sobra.
Per millorar el diàleg entre temes genèrics, també es crearà seccions corresponents als capítols del nou Estatut que podran ser comentats.

Com Col·laborar?

La creació de Blog Estatut 05 necessita d'una gran quantitat de temps inicial per pujar tots els articles. Per agilitzar aquest procés pots col·laborar de la següent forma:

  • Es crearà lo abans possible les capçaleras de tots els articles sense el seu contingut.
  • Qualsevol persona que desitji podrà deixar una proposta en forma de comentari amb el texte íntegre i original en català o en castellà de l'article en cuestió. Per això es pot fer servir el document original del Parlament del Nou Estatut 2005 que està disponble a la secció de enllaços.
  • Un cop que hagi una primera proposta de l'article, qualsevol podrà opinar.
  • El supervisor de Blog Estatut05 revisarà cadascú de les propostes comparant-lo amb la documentació original del Parlament del Nou Estatut 2005. Si és correcte es farà servir com el texte definitiu de l'article, sense esborrar les opinions ja exposades.
Els supervisors es reserven el dret d'esborra qualsevol comentari sense previ avís que consideri fora de l'objectiu del blog.

Qualsevol sugerència o qualsevol altre tipus de col·laboració serà estudiada a: estatut05@hotmail.com




--
Instrucciones

Blog Estatut05 está compuesto por los 227 artículos más las Disposiciones Adicionales que forman el nuevo Estatuto. En cada uno de ellos se puede opinar dejando un comentario.

A la hora de dejar comentarios hay que tener en cuenta:
  • Escribir correctamente: esto no es un SMS y no es necesario usar abreviaciones y la jerga usada en los móviles, aquí no se cobra por escribir más de 150 carácteres.
  • NO ESCRIBIR TODO EN MAYÚSCULAS porque no hace falta gritar para que se te entienda.
  • No insultar ni usar palabrotas. Estas sobran.
Para mejorar el dialogo entre temas genéricos, también se creará secciones correspondientes a los capítulos del nuevo Estatut que podrán ser comentadas.

¿Cómo colaborar?

La creación de Blog Estatut 05 requiere de una gran cantidad de tiempo inicial para subir todos los artículos. Para agilizar este proceso puedes colaborar de la siguiente manera:

  • Se creará lo antes posible las cabeceras de todos los artículo sin su contenido.
  • Cualquier persona que desee podrá dejar una propuesta en forma de comentario con el texto íntegro y original en catalán o castellano del artículo en cuestión. Para ello, se puede usar el documento original del Parlament del Nou Estatut 2005 que está en la sección de enlaces.
  • Una vez que esté este primer comentario, cualquiera podrá opinar respecto al artículo.
  • El supervisor de Blog Estatut 05 revisará cada uno de las propuestas comparándolo con la documentación original del Parlament del Nou Estatut 2005. Si es correcto lo usará como el texto definitivo del artículo, sin borrar las opiniones ya expuestas.
Los supervisores se reservan el derecho de borrar cualquier comentario sin previo aviso que consideren fuera del objetivo del blog.

Cualquier sugerencia, o cualquier otro tipo de colaboración será estudiada en: estatut05@hotmail.com



Comments:

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?